پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف

دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف ، با فرمت ppt و در 271 اسلاید قابل ویرایش، بخشی از پاورپوینت : روان‏شناسى تربيتى پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف|39034208|oeh168905|روانشناسی , علوم تربیتی , خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف, دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف, پاورپوینت در مورد خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف, تحقیق خلاصه کتاب روان شناسي,,,
در حال حاظر شما فایل با عنوان پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف را دنبال می کنید .

دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب روان شناسي تربيتي تالیف دكتر علي اكبر سيف،
با فرمت ppt و در 271 اسلاید قابل ویرایش،

بخشی از پاورپوینت :
روان‏شناسى تربيتى يا روان‏شناسى پرورشى شاخه‏اى از علم روان‏شناسى است كه
يافته‏هاى اين علم را در خدمت معلمان قرار مى‏دهد. روان‏شناسى، علم مطالعه
اعمال و انديشه‏هاى افراد است؛ روان‏شناسى تربيتى علم مطالعه اعمال و
انديشه‏هاى افراد در ارتباط با مسائل آموزش و پرورش است.
روان‏شناسى
تربيتى بيش از هر چيز ديگر معلمان را با ماهيت يادگيرى دانش‏آموزان آشنا
مى‏كند و روشها و فنون مؤثر هدايت يادگيرى، يعنى آموزش، را در اختيار آنان
مى‏گذارد. دليل تأكيد زياد روان‏شناسى تربيتى بر يادگيرى و آموزش اين است
كه اين دو جريان هسته اصلى فعاليتهاى معلمان و مدارس را تشكيل مى‏دهند.
آموزش
كار اصلى معلم است. آموزش، به فعاليتهاى از پيش طرح‏ريزى شده‏اى گفته
مى‏شود كه‏ با هدف ايجاد يادگيرى در دانش‏آموزان يا دانشجويان بين معلم و
يك يا چند دانش‏آموز به صورت كنش متقابل يا رابطه دو جانبه انجام مى‏شود.
لذا
ويژگى مهم و امتياز عمده آموزش رو در روى كلاسى همين كنش متقابل آن است.
با اين حال، آموزش، تنها به آموزش كلاسى محدود نمى‏شود و ساير شيوه‏هاى
آموزشى از جمله آموزش راديويى، آموزش تلويزيونى، آموزش از روى كتاب، يا
آموزش مكاتبه‏اى نيز در رديف فعاليتهاى آموزشى قرار دارند.
منظور ما از آموزش همان آموزش رو در روى كلاسى است كه متداولترين و مؤثرترين شيوه آموزشى در سراسر جهان است.
تهيه
و تدوين هدفهاى آموزشى اولين مرحله از مراحل فعاليتهاى آموزشى معلم است.
در اين مرحله است كه معلم تصميم مى‏گيرد چه درس بدهد و در نتيجه آموزش، از
دانش‏آموزان خود چه انتظاراتى داشته باشد.